Техсервіс

Єдиний офіційний технічний сервіс Roto в Україні

Технічна
консультація

У режимі телефонної розмови Вас обов’язково проконсультує технічний спеціаліст з усіх питань, що виникли, дасть рекомендації або прийме рішення про необхідність діагностики.

  Діагностика

Якщо консультації недостатньо, технічний спеціаліст прибуде до Вас і проведе безплатну діагностику вікна на об’єкті.* Під час діагностики стане відомо, чи можливо усунути несправність/пошкодження на місці, чи все ж необхідні додаткові роботи/заміна.
* виїзд спеціаліста на об’єкт за міську смугу платний (в межах міста – безкоштовно).

Гарантійний випадок

У разі, якщо несправність кваліфікується як гарантійний випадок, що прописується у висновку Акту, технічний спеціаліст служби сервісу відправляє запит** на завод Roto. Спеціалісти виробництва оцінюють заявку й інформують технічного спеціаліста про рішення щодо заміни. Якщо несправність допущена виробництвом – компанія Roto реалізує комплекс процедур по заміні вікна, які прописані в гарантійному сертифікаті Roto (сертифікат видається покупцю при купівлі вікна).
** у запиті повинен бути представлений Акт огляду, фото паспорта вікна і фото проблемних місць. З 2017р. наявність гарантійного сертифікату вікна є обов’язковою.

Негарантійний випадок

Якщо несправність/пошкодження кваліфікується як негарантійний випадок, Вам запропонують рішення за окрему плату комплексу робіт і необхідних оригінальних запчастин і деталей***.
*** надходження запчастин за запитом – впродовж 1-1,5 місяця з дня 100% предоплати.

Рішення

Гарантійний випадок.
Безплатний ремонт спеціалістом техсервісу.
Негарантійний випадок.
Ремонт спеціалістом техсервісу за рахунок клієнта.
**** нижче в таблиці наведені орієнтовні ціни.

Гарантійний сертифікат

Навіщо потрібне сервісне обслуговування мансардних вікон?

Сучасні мансардні вікна – це технічно складні системи. В їхній структурі задіяно багато технологій, які використані у склопакетах, фурнітурі, профілях ПВХ, електричних пристроях та інших елементах. Вони забезпечують надійність функціонування вікон і зручність користування ними. Щоб вікна були справними і функціонували впродовж довгого часу – за ними необхідний догляд і профілактика.

Для чого створена служба технічного сервісу Roto  в Україні?

Для консультації і допомоги в (у):

  • обслуговуванні встановлених мансардних вікон, покрівельних люків і всіх видів зовнішніх і внутрішніх аксесуарів
  • доукомплектації аксесуарами і електрикою до вікон
  • врізуванні і монтажі додаткових мансардних вікон у функціонуючу мансарду
  • установці вікон, люків і аксесуарів до них в усі типи покрівель будь-якого рівня складності.

 

Орієнтовна вартість профілактичних і ремонтних робіт технічного сервісу ТМ ROTO:

заміна зовнішніх накладок

від 250 грн

заміна склопакета

від 500грн

заміна стулки зі склопакетом у вікнах ПВХ

від 500грн

заміна ущільнювальних резинок

від 300 грн

заміна фурнітури

від 250 грн

заміна окладу

від 500 грн

заміна всієї конструкції вікна

від 1000 грн (демонтаж + монтаж)

Примітка:  вартість ремонтних робіт може бути змінена, якщо для доступу до об’єкта (вікно, люк, ін.) потрібні додаткові допоміжні засоби ( драбина, будівельні риштовання, вишка, ін.).