Техсервіс

Гарантійний техсервіс ROTO

Єдиний офіційний гарантійний технічний сервіс Roto в Україні

(050) 444 74 26, (097) 202 77 37, (050) 334 47 24

Офіційний гарантійний сервісний центр Roto в Україні займається гарантійним обслуговуванням продукції ТМ Roto, на яку розповсюджується гарантія її  виробника – німецької компанії Roto. ТМ Roto сьогодні є синонімом найвищої якості.Ретельно підібрані матеріали, передові технології і багаторічний досвід в області виробництва мансардних вікон гарантують найвищу якість та максимальну безпеку.

Гарантійна карта

1. 15 років гарантії на матеріали, які використовуються в мансардних вікнах Roto

 гарантія на зовнішнє загартоване скло (ESG) від розбиття градом

 гарантія на фурнітуру від розлому на дві або декілька частин при постійному користуванні

 гарантія на тріщини рам при навантаженні відповідно до вимог сертифікату RAL GZ 716/1 інституту IFT Rosenheim, Німеччина.

2. 5 років гарантії на дефекти матеріалу, конструкції і / або помилки виробника

 на мансардні вікна і оклади, якщо на них не поширюється гарантія відповідно до пунктів 1 і 3

 від запотівання склопакета в просторі між склом.

3. 2 роки гарантії на дефекти матеріалу, конструкції і / або помилки виробника

 на аксесуари для мансардних вікон (рулонні і плісировані шторки, зовнішні ролети, маркізет і ін.)

 на електричні комплектуючі (як попередньо встановлені, так і придбані окремо, наприклад: двигуни, блоки управління, пульти управління, датчики та ін.) Або інші рухомі частини мансардних вікон

 оригінальні запасні частини ТМ Roto

Початок гарантійного терміну

На всі продукти ТМ Roto надається гарантія в повній відповідності з Законом України про ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ. Гарантія вступає в силу з дня придбання, що має бути підтверджено офіційним документом продавця (касовий або товарний чек, накладна та ін.)

Гарантійний термін не підлягає продовженню або поновленню. При заміні продукту та / або його деталей, гарантія не може бути поновлена, проте на запчастини надається окрема гарантія (див. П. 3).

Обмеження гарантії

Гарантія не поширюється на пошкодження, які не є дефектом матеріалів, конструкції і / або помилками виробника продуктів Roto, а пов'язані:

• з особливостями будівель і споруд;

• зі сторонніми впливами, в тому числі і третіх осіб;

• з неправильною експлуатацією, обслуговуванням або при транспортуванні з недотриманням вимог виробника продукції Roto, що містяться в інструкціях з монтажу й експлуатації;

• з неправильним проведенням ремонтних робіт, використанням деталей і комплектуючих інших виробників, або природним зносом.

Гарантія не поширюється на:

 Візуальний або естетичний стан продукту, поки це не обмежує його основну функцію.

 Різниця в кольорі або вигоряння елементів з пластику, внаслідок впливу сонячних променів, кислотних дощів або всіх інших факторів, які можуть вплинути на матеріал.

 Видима корозія, особливо на металевих деталях або склі, яка не впливає на правильне функціонування продукту.

 Конденсація і пов'язані з нею пошкодження від води, які можуть бути викликані вологістю і / або перепадами температур зовні і зсередини.

 Сучки і неоднорідна структура деревини, а також зміна її кольору.

 Швидкозношувані деталі, такі як гума після більш ніж 5 років експлуатації.

Гарантія також не поширюється на дефекти або пошкодження, викликані неправильним монтажем, неналежним обслуговуванням, відсутністю вентиляції, поганим доглядом або внаслідок впливу конденсату. Розбиття склопакета виключається пунктом 2 цієї гарантії

Як розмістити заявку на гарантійне технічне обслуговування.

Заявку можна розмістити двома способами:

1-й. Передзвонити на один із вказаних вище номерів телефону гарячої лінії .

Ваш дзвінок приймуть оператори гарячої лінії, які зареєструють виклик, а також передадуть інформацію спеціалістам гарантійного техсервісу Roto. Після цього, на протязі 1-2 робочих днів Вам зателефонує співробітник сервісного центру, який зможе відповісти на Ваші питання, а також, при необхідності, домовитись про час приїзду на обєкт для обстеження й проведення сервісних гарантійних робіт.

2-й. Подати письмову заявку через посилання на сайті www.roto.com.ua, заповнивши форму.

Вам необхідно буде надати номер паспорта мансардного вікна або іншого виробу TM Roto, а також надіслати фото та відео матеріали з проблемними місцями, які є причиною Вашого звернення.

Вирішення проблеми по гарантійному випадку.

Якщо Ваш випадок є гарантійним, що встановлює  спеціаліст служби гарантійного техсервісу Roto й надалі ще підтверджує виробник, компанія Roto, то увесь ремонт для Вас буде безкоштовним, або при неможливості ремонту, ваше вікно чи інший виріб ТМ Roto буде замінено на новий продукт.

 

Заповнити форму.