Гарантия Roto

Незалежно від претензій, на які замовник має право згідно із законодавством, і які не обмежені даною гарантією, надаємо кінцевим споживачам продуктів компанії Roto:

15 років гарантії на:
мансардні вікна компанії Roto у випадку, якщо у вікнах із зовнішнім загартованим склом зовнішнє скло було розбите внаслідок граду, тріснули елементи металевої фурнітури, тріснула рама з ПВХ (у випадку вікон серії Roto Desigo), тріснула рама з дерева (у випадку вікон серії RotoQ)

5 років гарантії на дефекти матеріалів, конструктивні та/або виробничі дефекти:
на мансардні вікна компанії Roto, не охоплені гарантією, визначеною у п.1, та на ізолюючі фартухи - у випадку утворення конденсату всередині склопакету

2 роки гарантії на дефекти матеріалів, конструкційні та/або виробничі дефекти:
на аксесуари для мансардних вікон Roto (зовнішні ролети, дистанційне керування, електричні елементи тощо)

Початок дії гарантії
Гарантія розпочинається кожен раз у момент покупки споживачем нового заводського продукту або у випадку його монтажу покрівельником – у момент монтажу нового заводського продукту. Цей день повинен бути зафіксований у документі, що підтверджує покупку, або в рахунку-фактурі за монтаж.

Обмеження гарантії:
Гарантійні зобов'язання, визначені у пунктах 2 і 3, не поширюються на дефекти, які не є результатом дефектів матеріалів, конструкції і/або виробничих дефектів самих лише продуктів Roto, але є фактичним результатом обставин будівництва, зовнішніх впливів, неправильної експлуатації, недотримання вказівок виробника, що містяться в інструкціях з монтажу та обслуговування, непрофесійного або неправильного ремонту, використання деталей / аксесуарів, виробником яких не є компанія Roto, або внаслідок природного зносу. Гарантія поширюється виключно на дефекти, які вже існували на момент початку її дії. Якщо ця умова не виконана, врегулювання претензій буде здійснюватися індивідуально. Гарантійні зобов'язання, визначені у пунктах 1, 2 і 3, також не поширюються на дефекти/пошкодження, спричинені неправильним технічним обслуговуванням, недостатньою вентиляцією, поганим доглядом або конденсацією водяної пари. Розбиття скла не включене в гарантійний випадок, визначений у пункті 2.

Територіальне охоплення:
Дана гарантія діє на території України.

Виплати за претензіями:
У разі виявлення дефектів матеріалів, конструкційних і/або виробничих дефектів у рамках гарантії, визначеної в пунктах 2 і 3, ми усунемо заводський брак за наш рахунок та силами нашого сервісного персоналу. Замість усунення дефектів ми маємо право, на наш вибір, поставити замінний продукт і надати, при потребі, послуги з його монтажу або відшкодувати вартість покупки. Замінна поставка у формі доставки відповідних замінних частин застосовується, зокрема, у випадку незначних дефектів, які клієнт може легко усунути самостійно. У разі гарантійного випадку, визначеного в пункті 1, наші гарантійні зобов'язання обмежуються безкоштовною доставкою замінних деталей без надання послуг з монтажу або заміни. У випадку зняття з виробництва певних продуктів або запасних частин ми маємо право доставити відповідний замінний продукт.

Подання претензій за гарантією:
Для реалізації вимог за даною гарантією необхідно відправити письмову вимогу протягом одного місяця з моменту гарантійного випадку (а також по факсу або електронною поштою) у компанію
MIZOL за адресою:
м. Київ, вул. Бориспільська, 7-А,
okno@mizol.com.ua